Teraz czytam...

"Kiedy odszedłeś" Jojo Moyes
"Szeptucha" Katarzyna Berenika Miszczuk

poniedziałek, 13 stycznia 2014

wracamy do Poziomki...

   Dziś wracam do Pani Kejt Em, którą polubiłam i śledzę na bieżąco co nowego wydaje. Dlatego po otrzymaniu od empik.com rabatu z okazji Nowego Roku zamówiłam w przedsprzedaży "Czarnego Księcia" i jeszcze dwie inne książki tej autorki, których mi brakuje, więc będzie święto po 15-stym stycznia w moim domu!
   Dziś kolejna porcja serii owocowej, wracam do Poziomki, do Ewy i jej rodziny. Ta seria to taki "babski odstresowywacz" na długie jesienno-zimowe wieczory. Historia Ewy, która po zawiłościach nie-związku z Andrzejem, w końcu odnajduje swoją drugą połowę znów zabrała mnie w podróż do podwarszawskich Urli. Tu odnajdujemy bohaterkę w domku na skraju lasu, z Julijką, Witoldem, Jasią i bandą przygodnych zwierzaków. Niestety wszystko co dobre nie trwa wiecznie i do sielsko-anielskiego życia wkradają się problemy nie tylko finansowe, ale też i uczuciowe. Czytając zmagałam się z rozterkami uczuciowymi Ewy, współczułam Jasi i wzruszałam się kruchą Karoliną.
   Polecam każdemu kto miewa zimowe depresje, to naprawdę kawałek lekkiej, ciepłej literatury, co prawda nie bez wad (jak dla mnie trochę naciągana jest szalona eskapada Ewy do Indii), ale można spędzić miły wieczór z ciepłą herbatką i książką, która leczy serce zmarznięte.
Powrót do poziomki - Michalak Katarzyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz