Teraz czytam...

"Kiedy odszedłeś" Jojo Moyes
"Szeptucha" Katarzyna Berenika Miszczuk

poniedziałek, 15 lipca 2013

stosik...

   Przeglądając wpisy na innych blogach o książkach zauważyłam, że autorzy zamieszczają zdjęcia książek, które zamierzają przeczytać np. w nowym roku, w danym miesiącu. Spodobało mi się to, więc też skompletowałam własny stosik i poniżej go wklejam. Mam szczery zamiar przeczytać te pozycje w ciągu trwających wakacji i przyznam się, że mimo tkwienia jeszcze w drugiej części "Grey'a..." to już zaczęłam "Zimę w Siedlisku". Pierwsza część była taka kojąca, spokojna, dlatego też z nadzieją sięgam po kontynuację, może też i serial obejrzę w wolnej chwili.    
   Już za tydzień przyjeżdża moja psiapsiółka najlepsiejsza, a w związku z tym nie mogę doczekać się na nasze nocne paplanie o wszystkim: co się wydarzyło od naszego ostatniego spotkania, co czytamy, czytałyśmy, przeczytamy, co powinna kupić i zabrać ze sobą na długie miesiące poza Polską. Brakuje mi tego, a choć mam inne koleżanki to ta jedna jest naj... Widujemy się raz w roku już od ponad dziesięciu lat i zawsze mamy o czym gadać, co wspominać, dyskutować, porównywać i jakoś nie odczuwamy zmęczenia swoim towarzystwem. Przed jej wyjazdem traktowałam ją jak siostrę, chyba z racji tego, że jestem jedynaczką, a i teraz gdy wraca na wakacje mogę jej się z wszystkiego zwierzyć, wypłakać ze smutku i radości, to chyba jedyna osoba, która wie o mnie niemal wszystko.
Wkrótce przyjeżdża, ja już czekam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz